søndag, desember 31, 2006

Godt nytt (jubel) år

Jeg vil takke alle mine venner for året 2006, et meget fint år for min side. Det har hendt mye gledelig dette året, og jeg tror at gledene i 2006 vil bli oversteget av gledene som kommer i 2007. Halleluja.

Så til alle mine venner rundt om i verden (Tanzania. Kurdistan, Sverige, Finland, Estland, USA og England er det en venn som føler seg glemt så blogg meg)

Godt nytt år.

Ord til ettertanke(1. Joh.1,7-10.)
Lev i lyset!
Men dersom vi vandrer i lyset, slik han selv er i lyset, da har vi samfunn med hverandre, og Jesu, hans Sønns blod renser oss for all synd.
Sier vi at vi ikke har synd, da bedrar vi oss selv, og sannheten er ikke i oss. Men dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig, så han tilgir oss syndene og renser oss for all urett.
Sier vi at vi ikke har syndet, da gjør vi ham til en løgner, og hans ord er ikke i oss.

God bless

2 kommentarer:

RC sa...

GODT NYTT ÅR, SIMON!!! Jeg tror det nye året vil bringe stor velsignelse din vei :)

Og bibelverset du serverte var til stor hjelp for meg i et spesielt tilfelle da jeg var nyfrelst! Det satt meg fri!!! Herlig vers! Gud er god og full av nåde!!! :)

Arvid sa...

Godt nytt år til deg også!