mandag, januar 01, 2007

Nytt fly til Benny Hinn

Nå har vi alle muligheten til å hjelpe Benny Hinn med å skaffe seg en ny JET. Flyet som skal hete Dove One, vil han benytte seg av når han farter verden rundt til sine store kampanjer. Alle som gir Benny Hinn 1000$ eller mer vil få et fint modell fly av Dove One, som man kan ha hjemme på skrivebordet, slik at man føler seg delaktig i arbeidet til Hinn. Man vil også få sitt navn inngravert på den plassen i flyet Benny Hinn studerer og ber. Han vil nemlig ha med seg navnene på de mest sjenerøse medhjelperne sine når han reiser verdens høyeste bønnetårn 40 000 fot over bakken.

8 kommentarer:

RC sa...

Ja, ja...

Benedictus sa...

Om jeg gir 10.000 $, , altsaa 1000$ ti ganger, faar jeg mange fly slik at jeg kan lage meg en egen liten miniatyrflyplass med mange, mange smaa lekre fly.
Det var jo ogsaa veldig billig... takk for tipset!

My Corner sa...

1 imperial foot = 30,48 cm.
Flyet svever da 12.192 km over jorden. Det er ca 1/1000 av jordens
diameter. Så det er vel egentlig ikke så høyt i forhold til universets utsrekning.

Anonym sa...

Seriøst???

Anonym sa...

Interessant...

Augustins forum sa...

Det levende testamentet,1.TIM 5:17
"PASTORER SOM GJØR ET GODT ARBEID SKAL OGSÅ HA GOD LØNN.DE SKAL HOLDES HØYT I AKT OG ÆRE, SPESIELT DE SOM ARBEIDER MED IVER BÅDE I FORKYNNELSE OG UNDERVISNING." Da kan de velge selv om de vil følge det rådet som Paulus forteller at Peter, Jakob og Johannes ga ham i Gal. 2:7-10 "DET ENESTE DE NEVNTE, VAR AT VI ALLTID MÅTTE HUSKE Å HJELPE DE FATTIGE." For sin egen del sa han:"JEG HAR OGSÅ IVRET FOR DET."

Benedictus sa...

Det er vel ingen som holdes höyere i akt enn på 40.000 fots höyde... ; )

Lars sa...

Ikke tenk så smått da. Hinn har en verdensvid tjeneste og flyr sikkert mange ganger i uka. Tenk på all tiden han kan spare på å fly direkte istedenfor å mellomlande? Pluss at han kan fly hjem når et møte er ferdig, istedenfor å avslutte møtet tidlig til å rekke flyet eller vente til ruteflyet går neste morgen.

Jeg pendlet en periode mellom Uppsala og Oslo,og jeg kan love at det ikke er noe luksus å reise mye. Det er slitsomt og kjedelig. Så jeg unner ham all komfort og tidsbesparelse.