søndag, februar 08, 2009

Takk Gud for sjenerøse mennesker

I og med det kjente fenomen at næringslivet sponser kultur, tenkte jeg tanken at det kanskje hadde vært mulighet for litt støtte til min konsert på Mølla. Man føler seg ikke høy i hatten når man sender en mail der man undrer om herr eller fru vil gi deg noen kroner til en pop-konsert, men det var i hvertfall det jeg gjorde her om dagen. Ja, jeg har bare sendt to mail, og til min store glede så fikk jeg positivt svar på halvparten. Johnsen;Libris, den store bokhandleren i byen vil være med som sponsor.

Det har det da også slik at når alle kostnader for lyd, lys, pr, musikere og diverse er betalt, så vil hver eneste krone gå til LILLE FREDRIKSTAD i India. Et arbeid som Håkon og Jeanette Olsen er med på å drive i India, der de gir skolegang til flere hundre indiske barn i tillegg til noen barnehjem som de også er involvert i. Så derfor vil jeg takke Libris; Jonsen for hjelpen, og jeg håper og ber om at deres bidrag vil hjelpe mange, mange barn i India.

Om der er flere som vil være med å sponse kultur, skolegang og barnehjem, ja, nøl ikke med å ta kontakt…

Ingen kommentarer: