mandag, februar 02, 2009

Jeg gjør comeback, fredag 27. mars

Det er med glede jeg annonserer min første konsert på x antall år. Den vil finne sted på Røde Mølle i Fredrikstad, fredag 27. mars. Jeg vil ha med meg et meget bra band; min bror Harald Høidahl vil være med på roads, piano, gitar og vokal, Anders Eckeborn på gitar, Dag- Anders Sandell på bass ,Stian Krogh på trommer, Martina vil være med å synge og jeg vil medvirke med sang, gitar og BANJO!!!

Jeg håper at du sprer det til mange, tar med din kone eller mann, dine venner og uvenner, naboer og kolleger og kommer på min lille pop-konsert...

14 kommentarer:

Dag sa...

Du kan ikke utsette det en uke? Vi skal bort den helgen.

LindaG sa...

Hehe, banjopopmusikk kan man ikke gå glipp av. Mulig vi dukker opp!

Simon W sa...

Til Dag....jeg kan ha en privat konsert for deg og Marianne på Torp fredagen etter...der dere vil få høre banjo samtidig som jeg serverer kaffe, kake og is...

Til Linda....Ja, du må bare ta med deg mann og alle andre du kjenner....

Simon

Simon W sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dag sa...

Vi kommer!

Tabby sa...

Suverent! Gleder meg! :)

Remi Høidahl sa...

Skulle gjerne värt der....

My Corner sa...

Du sa ikke noe om dine stamfedre?

Simon W sa...

Du får bli med du også, pappa. Ta med gitaren og kom!!!

Simon

My Corner sa...

Gitaren? Nei. det skal ikke være komiske innslag på denne konserten.
Jeg tar med kameraet og knipser litt om jeg får lov, det blir bedre!

Fru Gustafsson sa...

Simon, vi kan heller ikke komme. Kan du ha en privat konsert for oss også? Fredagen etter konserten hos marianne og dag?
Gleder meg.

Unknown sa...

Hei:) Hvor kan vi kjøpe biletter til privat konserten? Lars er også bortreist den 27.

RC sa...

Ser ikke bort fra at jeg befinner meg på Mølla den aktuelle dagen... :) Bemanningsmessig blir jo dette Zum light, hehe

Dag sa...

Jeg har en god nyhet: Det er ikke den helgen vi skal bort. Da kommer vi likevel.