mandag, mars 05, 2007

En herlig Dag i snøen

5 kommentarer:

Benedictus sa...

Heeeelt rått! For en film. For en Dag!

Augustins forum sa...

"Oscarnominasjon!", var det ordet som øyeblikkelig dukket opp i min bevissthet. Norsk talent, sentralt, men dog spredt, midt i norsk natur! Det er igjen barnebarna til OleH. som har gått sammen om et grensesprengende prosjekt! De fjerner enda et av de tabuer som hindrer vår livsutfoldelse. Vi må ikke ha ski på bena for å føle oss vel! Det er klart som dagen at en nordmann er lykkelig uten! Et fritt fall nedover og bakover uten bindinger av noe slag. Slik vil vi ha det! Både forfatter, instruktør, skuespiller, stuntmann og kostymeansvarlig må bare gjøre seg klare til å sanke inn sine Oscars i 2008!

Lise sa...

Skikkelig kuult!:)
Ante ikke at Dag var så tøff?! ;)

Simon W sa...

dag slutter aldri å overaske

RC sa...

Jeg kjenner at jeg begynner å bli gammel...tror ikke jeg hadde våget meg på slike krumspring lenger.... selv om jeg har skikkelig konkurranseinstinkt.