mandag, november 06, 2006

Kalle och Martina på MySpace

Siden Martina sammen med sin bror har bandet The Move, eller Kalle och Martina som de nå heter, var det ikke vanskelig for meg å få en plass i dette selebre pop-orkester. Nå på lørdag fikk jeg være med dem på en liten mini-konsert i Uppsala, og det var skikkelig moro. Kalle skriver låter med fine melodier, gripende tekster og søskenparet er så samkjørte når de synger at man nesten kunne tro at de var tvillinger.

I dag la jeg ut tre låter med Kalle och Martina på MySpace, og etter 1 time hadde de 52 nedlastninger, det er mer enn ZUM, Sunny Day og Harald noen gang har hatt på en hel uke….det sier litt. Så nå mine venner, kjekk ut Kalle och Martina på My Space.



1 kommentar:

Tabby sa...

Hei Simon! :)
Ja, det var kjempe koselïg å treffe deg/dere også! :)
Må innrømme at jeg syns det er litt trist at dere alle flyttet når jeg kom hit... :)
Hils Fredrikstad :)
Bless!!