mandag, november 20, 2006

God jul til meg selv

Jeg vet at mange av mine lesere ivrer etter å kjøpe en julegave til meg, og det er ikke alltid lett å vite hva man skal kjøpe til en mann som har alt. Derfor vil jeg være så sjenerøs og offentliggjøre min ønskeliste.
Det vil da fungere slik: den som f eks kjøper Fender forsterkeren til meg, går inn på comments og skriver at forsterkeren er kjøpt, slik at jeg unngår å få 2 eks av en gave. Jeg lover selvfølgelig at jeg ikke leser mine kommentarer.
På forhånd; tusen takk og god jul.

• Kashmir: No balance palace 2005 (CD)
• Kashmir: Aftermath live concert film (DVD)
• Dvd: The white stripes (live)
• Ibanez tubescremer (fuzz-pedal)
• Rolf Stenersen: Edvard Munch
• Ivo de Figueiredo: Henrik Ibsen
• Bøker om gamle rocke-legender
• Bøker om gamle munker og kirkefedre
• bøker om gamle døde kunstnere og deres kunst
• bøker med C.S. Lewis
• Sokker
• Boxer-shorts
• Fender forsterker

9 kommentarer:

Simon W sa...

Nå må du for en gang skyld gjøre som jeg sier, Ann-Christin! Du jo har misforstått hele greien. Du må skrive hva du skal kjøpe, for å unngå ta andre ikke skal kjøpe det samme. Jeg vil ikke risikere at alle kjøper en Fender forsterker til meg, og ingen gir meg sokker. Det er ikke noe moro å spille uten sokker.

Lise sa...

Men Simon, da! Du lovte jo å IKKE lese kommentarene..... ;)

Simon W sa...

Jeg lover å ikke lese, om dere lover at dere skriver inn hva dere har kjøpt, for hvis ikke dere følger reglene rakner hele systemet!

My Corner sa...

Kjøp bøker til Simon for da får jeg låne dem. Ikke kjøp gitarfosterke til ham pga. nabolaget. Men pensler, malingtuber og lerret blir han veldig takknemlig for...
Jeg tror han ønsker seg en bil med norske skilter også.

Benedictus sa...

Pent bilde av deg simon...

sofia sa...

Inte ska du behöva spela barfota Simon.... Börre och Soffia ska köpa ett par fina strumpor åt dig!

Simon W sa...

tusen takk, sofia. Endelig en som har forstått hvordan systemet mitt skal fungere.

RC sa...

Men bloggforfatteren selv har ikke forstått sitt eget system, da han til stadighet er inne og leser kommentarene... ;)

Simon W sa...

listen fungerte...jeg har fått sokker, cd, tube-screamer, bok om Munch, kikkert...m.m. til alle som har lest listen og som ikke har lest listen, men som har gitt meg gaver; TUSEN TAKK