tirsdag, september 19, 2006

Behind the music












Etter lørdagens konsert med The Soundtrack Of Our Lives i Vara, kan jeg bare konstantere at det ikke finnes et band i hele verden som topper seg med dette pop-orkester. Med Ebbot i spissen, to fantastiske gitarister på sidene og et herlig bass og trommedriv i ryggen er de bare konger på scenen.(Den oppmerksomme leser tror nå at jeg glemte organisten, men jeg valgte ham bort for å unngå en for lang setning. Den oppmerksomme leser vil nå si at nå har også Simon begynt med "den oppmerksomme leser”. Jeg har ikke begynt med det ville bare forsøke en gang.) Jeg plasserer dem blant mine favoritter, både når det gjelder på konsert og på cd. Jeg anbefaler mine venner å sjekke ut Behind the music.
Peace.

3 kommentarer:

Benedictus sa...

Jeg synes det fungerte veldig bra med den oppmerksomme leser.... Artig!

Anonym sa...

Og nå kan jeg endelig poste her igjen :)
Men jeg registrerer, Simon, at du ikke har endret dine innstillinger slik at betabloggere kan kommentere her. Men nå har blogger.com ordnet denne funksjonen selv.

Hmmm, Simon, svært avslørende dette....leser du ikke bloggen min? Jeg som trodde du var en ekte supporter? Jeg som trodde at jeg var din pastor?

Vel...du er tilgitt! Man må tross alt stelle pent med fårene ;)

Arash Blogg sa...

det var grymt o träffa dig också simon!!! Jag inväntar även ett besök till andra sidan av havet, härliga Malmö..=) Ha så kul nu i anarkistiska köpenhamn...Kärlek/a