fredag, mars 17, 2006

Endelig helg

Nå er det endelig helg igjen og jeg skal til Umeå for å spille en lovsangskonsert med Harald. For dem som liker Haralds lovsanger kommer det til å bli en fantastisk konsert. Han har skrevet flere nye herlige sanger, som strekker seg fra stille tilbedelse til rock’n’roll-øs. Mitt eneste problem nå er at jeg ikke får bestemt meg hvilken gitar jeg skal ta med.....Skal jeg ta med min legendariske Washburn som har fulgt meg gjennom alle ZUM-konserter? Den er god å spille på og har en Bigsby-vibrato, MEN den har veldig kort hals....eller skal jeg ta med min Rickenbacker? Den har bra lyd, lang og fin hals, men det er mer en komp gitar, den er ikke så bra å spille små-frekke-riff på...Ja, ja, hvem bryr seg?

Vi setter oss på flyet sent i kveld, spiller av oss i morge og reiser hjem på søndag.

God helg.

3 kommentarer:

RC sa...

Ta med begge? Hvis ikke ville jeg satt pris på gitaren som gir frekke riff. Men jeg skal jo ikke være tilstede, så jeg har vel ikke stemmerett. Skulle ønske jeg var der da... er det bra nok?

Simon W sa...

Det er bra nok. Jeg skulle gjerne tatt med begge, men gitaren går som håndbagasje og da er det enklest med en. Men takk for tipset.

Benedictus sa...

Rickenbacker'n gjorde susen takk være deg!
Du er flink du!!!!! Takk for denne gang!