tirsdag, januar 31, 2006

Pastor Harald

Nå har jeg ikke på en lang, lang stund skrevet noe som helst i min blogg. Det har vært mange spekulasjoner på om jeg har sluttet med å blogge, men det har jeg ikke. Har brukt all min blogg-tid til å lese Haralds blogg. Det er med stor interesse jeg leser hans innlegg om antisemitisme, og det var spesielt moro å lese at han fikk en redaktør i SVT til å beklage en journalists uheldige uttalelser om Israel. Gleder meg framover til alt vår venn Harald har å by på.

God bless.

4 kommentarer:

Benedictus sa...

Takk for tittuleringen...den var etterlengtet...

Simon W sa...

Tusen takk, Anette :-)

Melvin & Karin sa...

We never stopped believing in you Simon. Hoppas du kommer ihåg löftet du gav oss sent en kväll här i vardagsrummet om en CD-kopia av en viss skiva som Karin avgudar...

Simon W sa...

Nei, det har jeg ikke glemt. "I mina drömmar" med Uffe kommer til dere med Arash i sportlovet.