lørdag, november 17, 2007

Blogg

Her om dagen tok jeg meg en tur rundt omkring i mine venners blogger. Der kunne jeg blandt annet lese om forlovninger, reiser til Mekka, nåde og teologi, håndsignaler i trafikken, foreldremøte i barnehagen, farmor og farfar i Afrika, kretsmesterskap i sjakk , Madrugada-vokalist på cafè og teater i Gamlebyen.

Hva har jeg gjort og tenkt den siste tiden? Stort sett ingenting...Bortsett fra at jeg har giftet meg, gjort et suksess-come-back i den norske skole, kjøpt addictive drums, vært på konsert med Arcade Fire og en konsert med legendariske Barren Cross.

3 kommentarer:

Augustins forum sa...

Velkommen tilbake! Vet du at dine tipp-oldeforeldre bodde på Kråkerøy i noen år og at din oldefar, Johan, ble født der? Tippoldefaren din jobbet på sagbruk til han ble gårdbruker på Huseby. Ellers skal det være mange Høidahler på Kråkerøy, som stammer fra broren til tipp-oldefar.

RC sa...

Er Johan oldefaren din??? Og jeg som hele tiden har trodd at han var faren din a´gett. Så feil kan man altså ta. Johan holder seg godt.

RC sa...

Kul musikk forresten :)