torsdag, juni 22, 2006

Goodbye, Uppsala

Nå er leiligheten solgt, nöklene levert og jeg lever i et vakum uten noen permanent adresse og uten fastjobb. Mobilen funker ikke og bilen står parkert på et verksted i Uppsala. Men jeg gråter ikke av den grunn, nyter nå av sommeren i Lidköping :-)

Har ikke blogget så mye i det siste, har hatt noen hektiske uker med flytting, spilling, bryllup (Richard, ZUM-bassisten har giftet seg!)og avslutning av jobben.

Etter at jeg og Martina hadde pakket en hel dag tok vi syklene til Uppsala-centrum og kjöpte en vegetarisk-pizza ved Fyrisån.


Her er vi på Richards bryllup...


...og her har vi brud og brudgom


Jeg har også kjöpt meg en ny gitar. Eller det var Kalle som kjöpte den for meg under sin USA-reise. Det er en Gibson 335, og det er nå min favoritgitar nr. 1....Nå ser du Anders etter 2 år med snakk ble det handling :-)


Det har ikke värt så ofte jeg har sunget etter at vi tok en pause med ZUM, men i vår har jeg faktiskt kjört solo to ganger.

6 kommentarer:

Benedictus sa...

Så fin du er Simon! Ny gitar har du også! Vi sees til helga!

Kjell Fors sa...

Har jobb at dig!
Ring mig fran 30/6 pa 018/422188
KFS

Melvin & Karin sa...

Simon du är vacker. Hoppas vi kan träffas snart.

RC sa...

Hvorfor i all verden kjøper du vegetarpizza??? Skulle tro du deltok i Operasjon Fettsvinn, noe du åpenbart ikke er kvalifisert til. Du har vel ikke gått hen og skiftet livssyn hva mat angår???

Simon W sa...

Rune, jeg er ikke vegetarianer. Bare spörr mamma. Jeg spiser både fisk, fugl og kjöttkaker.
Men smak vegetariskpizza, mye bedre.

Simon W sa...

Rune, jeg er ikke vegetarianer. Bare spörr mamma. Jeg spiser både fisk, fugl og kjöttkaker.
Men smak vegetariskpizza, mye bedre.