torsdag, mai 04, 2006

Vår

Hei igjen alle mine venner i Norge, Sverige, Finland, Estland, England, Tadzjikistan og Irak ( tror at jeg ikke har glemt noen )
Nå er jeg tilbake igjen. Mye har hendt siden sist jeg blogget. Jeg har ødelagt mitt kamera, fått en fartsbot, spilt gitar på et student-bønnemøte, vært på en bra konsert i med Iron & Wine i Stockholm, lagt vokal på Harald neste lovsangshit (ikke solo, bare litt kor i bakgrunnen), nesten solgt min leilighet, spilt inn en ny låt med Kalle og Martina, byttet til sommerdekk, tatt fram sommerjakken og til sist men ikke minst så har jeg vært på en stor grillfest hjemme hos Harald og Sara.

2 kommentarer:

Melvin & Karin sa...

Så fantastiskt med grillfest! Det är ju livet. By the way, I heard the news, and all we can say is YES!!

Arvid sa...

Våren er en herlig og travel tid. Velkommen til gamlelandet igjen.
Onkel